मैले दाइसंग दाइकै अफिसमा सेक्स गरे..सोफामै..पुरा पढ्नुहोस..

एक दिन म अफिस मै बसी रहेको थिएँ , मेरो
मोबाईलको घण्टी बज्यो । यसो हेरेको त उही
बहिनीले फोन गरेकी रहेछ । मैले “हेल्लो !” भने ,
उनले ” तपाई कहाँ हो ?” भनेर सोधी । “म
अफिसमा नै हो ।” भने । “कति बजे निस्कनु हुन्छ ”
उनले सोधी । ” ५:३० हुन्छ होला , किन ?” मैले
सोधे । “म अहिले बाहिर छु , तपाईको अफिस
तिर आउँ कि भनेर नि! ” “हुन्छ, आउन । म बसि
रहन्छु ।
” मैले भने । अफिसको काम गर्दा गर्दै ५
बजि सकेछ । “नमस्ते दाई” भन्दै पुष्पा अफिसमा
आई पुगी । मैले पनि नमस्कार फर्काए । केहि
छिन कुरा गर्यौ । मेरा अफिसका साथीहरू
पनि घर जाने तरखर गर्न थाले । म पनि आफ्नो
सामानहरू मिलाउन थाले । “ल अब जाऔ” भन्दै
सबैजना निस्कन थाल्यौ । पुष्पालाई मेरो
मोटरसाईकलमा राखे र हामी सबै जना
छुट्टियौ । “कहाँ जाने ?” पुष्पाले सोधिन ।
“अलि भोक लागेको छ , यसो खाजा खाउन ”
भन्दै मोटरसाईकल सुन्धारा तिर लगे । त्यहाँ
एउटा होटल अगाडि रोके र खाजा खान भित्र
छिर्यौ । मैले बफ मो मो र उनले भेज चाउमीन
अडर गरिन । केही क्षण पछि मो मो र चाउमीन
लिएर वेटर भाई आई पुग्यो र हामी खाजा खान
थाल्यौ । मैले सुनेको थिए सुन्धाराको होटल
तिर चिक्नलाई लजको कोठा पाईन्छ भनेर ,
त्यसैले पिसाब फेर्ने बहानामा टेबलबाट उठे र
काउण्टर तिर लागे । त्यँहा बस्ने भाईलाई “भाई
यहाँ लजको पनि ब्यवस्था छ ?” भनेर सोधे । “छ
दाजु, १-२ घण्टालाई हो भने रूम चार्ज ३००/-
पर्छ ।” भाईले भन्यो । मैले पनि “हुन्छ नि त ,
कोठा देखाउन त ।” भने । “रामे , दाईलाई रुम
नम्बर ३१५ देखाईदेउत ” उसले काम गर्ने केटालाई
बोलाउँदै भन्यो । “जाउँ दाई ” भन्दै काम गर्ने
केटाले मलाई बोलायो । म पनि उसको पछि
पछि लागे । तेस्रो तल्लामा पुगे पछि कोठा
नम्बर ३१५ को ढोका खोल्दै “यहि हो दाई
कोठा ” भन्दै उ फर्किन लाग्यो । मैले त्यो भाई
लाई ५०/- को नोट दिदै “धन्यबाद भाई ” भने ।
यसो कोठा हेरे, सफै थियो । अनि ढोका बन्द
गरेर फेरि पुष्पा भएको तिर लागे । “किन
ढिलो” पुष्पाले भनि । “यसो आराम गर्ने
कोठा हेरेर आएको नि , जाउँ माथि कोठामै
बसेर एकछिन आराम गरौ । ” पुष्पा मेरो पछि
पछि आई ।
कोठामा पुगेर हामी भित्र छिर्यौ अनि मैले
ढोका बन्द गरे । पुष्पा खाटमा बसि र म पनि
उसको छेउमा बसे । मैले बिस्तारै उनलाई
अङ्गालो मा हाले र किस गर्न थाले । उनले पनि
केहि भनिनन् । बिस्तारै मैले उनको दुधको पोका
बाहिर बाटै माड्न थाले । उनी आँखा चिम्लेर
चुपचाल बसि रहिन । मेरो लाँडो ठन्केर आउन
थालि सकेको थियो । बिस्तारै मैले उनको
टी-शर्ट खोल्न थाले । उनले “नाई नखोल्नु न”
भनि । मैले उनको कुरा नसुनेझै गरेर टी-शर्ट खोलि
दिए । उसको ब्रा पनि खोलि दिए । दुधको
मुण्टो चुस्न थाले । एक छिन पछि उसको पाईन्ट
पनि खोलि दिए । उसको रातो पेन्टीलाई
मलाई झन सनक्क बनायो । मैले त्यो पनि
खोलिदिए । अब पुष्पा नाङ्गै थिई । त्यस पछि
मैले पनि मेरो सबै लुगा खोले । बिस्तारै किस
गर्दै मैले मेरो हात उसको पुतीमा लगे र भुत्ला
खेलाउन थाले । ओहो , उसको पुती त कति
मजाको रहेछ , भुक्क फुलेको , पाउरोटी जस्तै ।
मलाई के भयो के भयो , हतार हतार उसलाई
खाटमा सुताए र उसको पुती नियालेर हेर्न थाले
। अहिले सम्म कसैले नचिकेको , हेर्दै टाईट पुती ।
अनि बिस्तारै उसको टीसी खेलाई दिन थाले
। उनी त कराउन थाली “आहहहहहह, ओहहहहह”
अनि मैले सोधे “के भयो ?” “केहि पनि भएको छैन
, अलि अलि डर लागि रहेको छ ” उनले भनि ।
“तिमीलाई मजा आई रहेको छ कि छैन ?” मैले
सोधे । “आई रहेको छ ” उनले भनि । ५-१० मिनेट
जति उसको टीसी खेलाए । उसले पुतीबाट
पानी निकाल्न थाली । मेरो पुरै औला नै
च्याप च्याप भयो । अनि मैले बिस्तारै मेरो
लाडोलाई उनको पुतीमा हाल्न थाले । “ऐया ,
दुख्यो , नगर्नुहोस न ।” उनी कराउन थाली ।
“तिम्रो यो पहिलो चोटी हो ? पुष्पा ” मैले
सोधे । “हो” उनले भनि । साँच्चै हुनु पनि हो ,
यस्तो टाईट पुती देखेर मेरो पनि होश हराएको
थियो । “ठिकै छ, म बिस्तारै चिक्छु नि ,
शुरूमा अलि अलि दुख्छ , पछि केहि हुन्न ।” मैले भने
र उ चुपचाप बसी । अनि मैले बिस्तारै मेरो
लाडो उसको पुतीमा छिराउन थाले । पुतीमा
छिराउनै गाह्रो भयो मलाई । तै पनि मैले
बिस्तारै बिस्तारै ठेल्न थाले । उनी “ऐया,
दुख्यो , बिस्तारै” कराउन थाली । पुतीमा
नछिरेको ले मैले मेरो औलाले उसको पुती खेलाउन
थाले । कहिले टीसी त कहिले पुती भित्र औला
चलाउन थाले । उनी “आहहहह, अमममम,
ओहहहहहहह, सिसिसिसिस” कराउन थाली ।
फेरी उनको पुतीमा पानी नै पानी भयो र अब
त छिर्छ होला भनेर फेरि लाडो लगेर पुतीनिर
राखे र बिस्तारै ठेल्न थाले । बिस्तारै बिस्तारै
गरेरे अब आधि जति लाडो छिराए । “दुखि
रहेको छ रेखा ?” मैले सोधे । “अलि अलि” उनले
भनि । त्यस पछि मैले लाडो लाई अझ भित्र सम्म
ठेले । “ऐया, दुख्यो” भन्दै उनले मलाई ठेलि । मेरो
लाडो स्वात्तै बाहिरै निस्कियो । पुष्पाको
आखा भरि आँशु देखे र मैले उसलाई फेरि किस गर्न
थाले । यसो लाडो तिर हेरेको त रगत नै रगत देखे
। रेखा को पुती मा पनि रगतै रगत थियो । मैले
हतार हतार मेरो रुमालले उसको पुती र मेरो
लाँडो पुछे अनि उसलाई अङ्गालो हालेर दुध
माड्दै चुस्न थाले । करिब ५-१० मिनेट पछि , फेरि
उसलाई खाटमा सुताए र चिक्न थाले । अहिले
अलि दुख्न छाडेछ क्यार कराउन छाडि ।
त्यसपछि मैले मेरो चिकाईको स्पीड पनि
बढाउन थाले । बिस्तारै बिस्तारै कस्सी
कस्सी चिक्न थाले । उनलाई पनि अब त मजा
आए जस्तो छ उनि पनि आखा चिम्लेर सहेर बस्न
थाली । पुती धेरै टाईट भएकोले गर्दा होला ,
चिक्न धेरै नै मजा आई रहेको थियो । वास्तविक
चिकाईको मजा आज आई रहेको थियो । मेरो
लाडो उसको पुती बाट निकाले र उसलाई
घोप्टो पारे । कुकुरले चिकेको जस्तै गरेर उसको
खुट्टा फार्न लगाएर बिस्तारै उसको पुतीमा
लाडो छिराउन थाले । “ऐया, यसरी त दुख्ने
रहेछ , नाई अघि जस्तै गर्नु होसन” पुष्पा कराउन
थाली । ” “केहि हुन्न , एक छिन त हो नि ” मैले
भने र बिस्तारै चिक्न थाले । एकछिन पछि अलि
स्पीडले चिक्न थाले । “ऐया , आहहह, ”
पुष्पा कराउन थाली । तैपनि मैले कस्सी कस्सी
चिक्न थाले । केहि बेर चिके पछि , मेरो लाडोले
माल झार्न लाग्यो । खै मलाई के भयो भयो
मलाई लाडो झिक्नै मन लागेन र मैले मेरो माल
उसको पुती भित्रै झारिदए । पुष्पा सुँक्क सुँक्क
गर्दै आँशु झार्न थालि । “नरोउ न, यस्तै हो अलि
अलि दुख्छ । मजा आयो कि आएन , भन त?” मैले
सोधे । रुञ्चे स्वरमा “मजा त धेरै आयो , तर दुखि
रहेको छ । फर्स्ट टाईम हो , यस्तो मजा आउने
थाहा नै थिएन” उनले भनि । “फेरि एक पटक
चिकौ त , त्यसो भए” मैले सोधे । “नाई आज
यतिनै , बरू अर्को पल्ट अलि धेरै चोटी गरौला
नि हुन्छ ?” उनले भनि र मैले पनि “हुन्छ ” भन्दै
उनलाई चुम्बन गर्न थाले । केही क्षण पछि हामी
लुगा लगाएर काउन्टर तिर गए र पैसा तिरे पछि
उसलाई घर छोड्न बानेश्वर तिर लागे ।
जे होस त्यो दिन चिक्न धेरै मजा आयो । टाईट
पुती पनि फुटाईयो । टाईट पुती चिक्नु नै मेरो
लागि स्वर्ग गए बराबर भएको थियो । फेरि
पनि चिक्ने प्लान छ , चिके पछि मेरो अनुभव
तपाई हरू समक्ष राख्ने